Doprava ZDARMA pre výdajné miesta Packeta nad 59 € a kuriér DPD nad 99 €. 

Filtrovať
 
 
 
 
 

Reklamácia tovaru

Ak sa na tovare, ktorý ste u nás zakúpili cez e-shop alebo na predajni, objavila vada počas záručnej doby (štandardne 24 mesiacov od kúpy), máte právo uplatniť si reklamáciu. Prosíme Vás, aby ste nás vždy kontaktovali písomne na e-mailovú adresu obchod@chooze.sk (tzn. nie prostredníctvom sociálnych sietí ako facebook, instagram, whatsapp či prostredníctvom SMS).

  1. Do predmetu mailu napíšte „Reklamácia tovaru“.
  2. Do textu mailu uveďte nasledujúce potrebné informácie:
    • číslo objednávky alebo číslo dokladu o kúpe (faktúra alebo pokladničný doklad),
    • produkt, ktorý reklamujete,
    • popis vady (ako predpokladáte, že vznikla, po akej dobe používania, ako sa prejavuje – jednoducho, čím viac detailov nám dáte, tým lepšie :).
  3. Do prílohy mailu doplňte fotografie vady (ak ide o vadu, ktorú je možné zachytiť fotografiou).

Po obdržaní vášho e-mailu vás budeme čo najskôr kontaktovať o ďalšom postupe /telefonicky alebo mailom/. Ak by ste mali pochybnosti o tom, či e-mail registrujeme, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 948 085 258.

Tovar nám zatiaľ neposielajte. Ak to bude nutné, poskytneme vám bezplatnú dopravu na doručenie k nám. Zároveň od nás obdržíte aj potvrdenie o prijatí reklamácie.

Ak máte možnosť tovar priniesť k nám do kamennej predajne na adrese Májkova 2, 811 07 Bratislava, vieme prijať reklamáciu okamžite. Nemusíte nás teda vopred kontaktovať e-mailom, spíšeme spolu reklamačný protokol priamo na mieste. Tovar nám odovzdáte a my vám odovzdáme potvrdenie o prijatí reklamácie.

Viac informácii o reklamačnom postupe nájdete v našom reklamačnom poriadku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia